Boka tid för årsmötet – 26 mars i Naturum Karlstad

Naturskyddsföreningen i Värmland håller årsmöte 26 mars i Naturum, Mariebergsskogen I Karlstad.

Naturskyddsföreningen i Värmland samlas 26 mars till årsmöte i Karlstad. Mötet hålls i Naturum i Mariebergsskogen, och välkomstkaffet serveras från kl. 9.30

Vill du ta del av stämmohandlingarna ska du kontakta någon i styrelsen, så skickar vi dem via e-post eller brev. Ange hur du vill ha dem. Handlingarna kommer också att finnas tillgängliga på årsmötet.
Vi kommer att sända verksamhetsberättelse, ekonomisk redovisning, utkast till verksamhetsplan samt valberedningens förslag till styrelse och övriga funktionärer till kretsarnas ordförande samt postmottagare i god tid innan stämman och dessa kommer också att läggas ut på vår hemsida.

Kretsar och enskilda medlemmar har möjlighet att lämna motioner till stämman. Motioner ska vara oss tillhanda senast måndag 13 mars som e-post till: varmland@naturskyddsforeningen.se eller som brev till: Naturskyddsföreningen i Värmland, Verkstadsgatan 1, 652 19 Karlstad.

Stämman beräknas hålla på till ca 12.00. Efter stämman bjuder vi på lunch. Efter lunchen stannar styrelsen kvar för att diskutera framtiden med de medlemmar som så önskar.
Planering av gemensamma aktiviteter, uppdatering av medlemsregister, hjälp med projektansökningar, beställning av material etc.
Vad vill du att länsförbundet ska jobba med? Du bestämmer!

Innan årsmötet planerar vi för ett föredrag om aktuellt ämne i Värmland.
Frågor kan ställas till
Jan Bergstam, jan@bergstam.com, 070-320 64 68