Länsförbundet har bytt ordförande

Anna-Lena Larsson ersatte Mikael Rosén som ordförande för Naturskyddsföreningen i Värmland kommande år när föreningen var samlad till årsmöte i Naturum i Mariebergsskogen under söndagen.

Anna-Lena Larsson har sedan två år varit styrelseledamot i Naturskyddsföreningen i Värmland.
Nu har hon tagit steget upp till ordförande.  Föreningen var i söndags 17 april samlad till årsmöte.
Anna-Lena är sedan ett år även ordförande i Karlstadskretsen.
Avgående ordföranden Mikael Rosén blir kvar i Länsförbundets styrelse.
Övriga: Jan Bergstam, Martin Sandmark, Johanna Hedqvist, Britt-Marie Olsson, Ulrika Neldorin
Ersättare: Erika Göransson, Linnéa Stolt
Revisorer: Mikael Sundeman, Anders Ramefelt
Ersättare: Gunilla Peterson
Valberedning: Lars-Ola Westerlund, Linnea Johansson, Leif Lövström
Viktiga och användbara data som mailadresser och telefonnummer till medlemmarna i styrelsen hittar du under fliken Styrelsen längst upp på första sidan.

Protokoll från Länsstämman 2016