Du är väl med i sommarens fototävling på temat: Miljövänlig sommar!

Tävla!
Mejla din bild inkl. bildtext till: karlstad@naturskyddsforeningen.se senast den 31 augusti. Ange ”Fototävling” i ämnesraden.
Glöm inte att skicka med bildtext och dina kontaktuppgifter.

Vinnare & priser
Det utlovas fina priser till 1-3:e pristagarna.
Utvalda bilder kommer att visas upp i en utställning på Naturum Värmland under hösten.

Tävlingsinformation
Tävlingen pågår t 0 m  31 augusti 2016.
Max tre bidrag per person. Du får bara skicka in bilder du själv har tagit och har upphovsrätt till.
Bilden ska vara högupplöst och får inte överstiga 5 MB.
Bilden ska på något sätt illustrera tävlingens tema, bifoga beskrivande bildtext.

Villkor
Genom att skicka in bilder till fototävlingen godkänner du nedanstående villkor för publicering av inskickade bilder:
Ditt bidrag får användas av Naturskyddsföreningen i Karlstads verksamhet (ej i kommersiellt syfte) med angivande av fotograf. I övrigt behåller fotografen sin upphovsrätt.
Genom att delta i fototävlingen ger du ditt godkännande av behandling av personuppgifter enligt personuppgiftslagen (PUL).